Po raz drugi mieliśmy przyjemność pracować dla najbardziej znanej lalki, ulubienicy dziewczynek na całym świecie – lalki Barbie!
Zwyciężyliśmy w przetargu na realizację kampanii Barbie® „Anything is Possible”, która została wdrożona w 6 krajach: Polsce, Czechach, Rosji, Grecji, Turcji i na Węgrzech. Celem kampanii Barbie® „Anything is Possible” było budowanie świadomości marki oraz przekazanie idei „Z Barbie® wszystko jest możliwe” – lalka Barbie inspirowała (i dalej inspiruje) dziewczynki do odkrywania i rozwijania swoich talentów i poznawania ważnych, życiowych wartości, w myśl idei – nauka przez zabawę!
Odpowiadaliśmy za opracowanie strategii oraz kompleksową realizację akcji na 6 rynkach. Działania obejmowały wdrożenie platformy internetowej i aplikacji konkursowej, kampanię digitalową, materiały POS, spot reklamowy oraz tag promocyjny do reklamy telewizyjnej.
Głównym narzędziem kampanii była platforma konkursowa Barbie® „Anything is Possible” – pl.barbietalents.com. To specjalnie przygotowana aplikacja typu talent show, dzięki której dziewczynki mogły uczyć się śpiewać i tańczyć do nowego przeboju Barbie® oraz wziąć udział w konkursie, przesyłając video prezentujące ich wokalne i taneczne umiejętności.
Na stronie dostępny był także poradnik prezentujący sylwetki różnych kobiet – reprezentantek zawodów, które swoją życiową postawą, pracowitością, nauką i wytrwałością udowodniły, że wszystko jest możliwe.
Nagrodą w konkursie był udział w teledysku do piosenki „With Barbie® Anything is Possible”, a jury wybierało zwyciężczynie w dwóch kategoriach – śpiew oraz taniec. Poza tym, co tydzień jury decydowało, do kogo trafią nagrody – tak, nasze ulubione lalki Barbie!
Konkurs trwał 6 tygodni i był wspierany komunikacją w TV, internecie oraz punktach sprzedaży. Start kampanii poprzedziła akcja teaserowa, podczas której dziewczynki rozwijały swoje umiejętności, korzystając z zamieszczonych na platformie Anything is Possible filmików instruktażowych.
Strategię kampanii opracował zespół w składzie: Aleksandra Lechwar-Szwarc i Małgorzata Dziubała. Kreacjami zajęła się Natalia Sperkowska, a za realizację kampanii odpowiadali: Helena Durda oraz Michał Gątarzewski pod czujnym okiem Aurelii Szokal-Egierd.